tirsdag 12. mars 2013

33 år

Da var man blitt 33 år. Hjelpes som tiden flyr! 
Jeg er egentlig en som elsker bursdager, men bursdagen i går ble langt fra planlagt. 
Heldige meg har så mange supre venninner som kom innom en søte gaver, så ble dagen ganske bra. Jeg setter virkelig pris hver og en av dere. 

Gave fra storesøster og lillebror skal jeg ut å kjøpe neste uke
 - vet nøyaktig hva jeg skal kjøpe!

Gaven til meg selv - var en treningsøkt ( DET hjelper på humøret!)+ 10 timer med PT . Starter opp forhåpentligvis etter påske. 


Selvlaget bursdagskake: cottage cheese med rørt jordbær, bringebær og melon. 
(prinsipp: jeg baker ikke kake til min egen bursdag!)


I dag er det en tur på helsestasjonen, spent på hvor mye lillebror veier nå. Han spiser iallefall veldig godt!

Nå kvitrer fuglene ute, og det er vår i luften. En helt fantastisk tid!

4 kommentarer:

  1. masse gratulerer med dagen:) Jeg fyller 33 år i juni, så jeg slenger meg snart etter:) Ser ut som du har fått masse fint! Ha en flott dag videre:)
    Klem, Lillan.

    SvarSlett
  2. Hvor er speilet fra? Kjempe fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)
      Takk for det. Det er fra Nomi.

      Slett
  3. Hei Lillan:)
    Takk for det. - og 33 er jo ingen alder hihi

    Klemmer

    SvarSlett