lørdag 23. mars 2013

Dagens funn

Hei og hopp
Dette blir et kort innlegg, før mor skal på jentemiddag i Bærum. Can't wait!
Startet dagen med en sykkeløkt, før vi tok turen til Oslo. Litt "kaos" med 2 barn, men hyggelig. Det beste av alt.... 

...endelig fant jeg tøflene jeg har lett etter - i riktig størrelse. De har vært utsolgt overalt! Nå skal de gamle brukes utenfor huset (på veranda når jeg skal soooole meg i påsken)


I tillegg fant jeg noen lave sko, som jeg kan trille med. Ikke alltid passende å gå i joggesko. Og høye heler er av og til veldig upraktisk og ubehagelig om man skal gå et stykke. 


Disse er fra 67, Lille Vinkel sko
 og mine nye deilig tøfler!!!

Nå må mor seriøst komme seg i dusjen og gjøre seg klar!

Ha en deilig lørdagskveld. 

***

1 kommentar:

  1. God påske til dere snupp :-)
    Love the shoes - twins med Ugg: kan ikke leve uten;)
    Påskeklem:)

    SvarSlett