mandag 4. mars 2013

Dagens trening

I dag kom jeg meg på SATS! En effektiv økt er gjennomført. Kjenner allerede nå at den kommer til å sitte spesielt i hamstringen! Tar det rolig nå i starten, skal bruke god tid på å komme meg dit jeg var før jeg ble gravid. Skal bygge en stabil "grunnmur" og unngå skader. 
Det er mye styrke som er borte gitt, men den kommer nok fort tilbake. 

Nedtrekk: 30 kg x 10 x 3
Planken i slynge
Assisted hangups ( grønn strikk) 6stk  x 3
Step ups med 16 kg: 10 x 3
Strake markløft: kettlebells - 16 kg: 10 x 3
Pushups: 8 x 3
Skulderpress og fronthev med stor ball: 10 kg: 8 x 3
sidehev kettlebells: (8kg)10 x 3
Hip-thrust med stang: 20 kg x 10 x 3
Stående roing med kettlebells: 8 kg 10 x 3
Sideplanken 8 stk x 3
Rygghev på ball med vektskive


Formen kan jo bare bli bedre fremover!!!!og musklene kommer etterhvert. 
 I morgen blir det sykkeløkt her hjemme. 
Nå venter deilig bær og vanilje kesam. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar