mandag 11. mars 2013

Hurra

for meg. Et år eldre. 

I dag ser det ut til å bli en rolig  - veldig rolig dag. Storesøster er hjemme i dag også! Og jeg våknet med dundrende hodepine. Kveldens lille kalas er derfor avlyst og utsatt på ubestemt tid, egentlig blir det veldig lite bursdagsfeiring om ikke mannen varter opp med middag, blomster og kake i kveld. ( Jeg er like happy om jeg får en time eller to utenfor huset og kanskje en treningsøkt!)



Helgen ble langt fra som planlagt. Mannen var på reise, storesøster ble syk og det hele endte på legevakten med 40,7 i feber fredag kveld. Velkommen hjem streptokokker. Måtte jo teste lillebror også, ettersom han ikke var i slaget han heller. Heldigvis slo ikke CRP'en ute på han. 
Vi har mao vært inne siden torsdag, og jeg har sittet med et barn limt til kroppen så og si like lenge. Det var derfor ekstra deilig å få mannen hjem igjen!


Nå skal kaffe nr x inntas, så skal huset ryddes!!!
Ser at gradstokken kryper oppover, var så klar for VÅR, også kommer denne kulden igjen?!?!!? 

Ha en fantastisk fin dag i solskinnet

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!! God bedring til datteren din, slitsomt med syk(e) barn, og ha de alene!! Dere får sikkert feiret litt senere, man må ikke glemme seg selv helt;) Håper dagen din ble fin likevel!
    Hilsen Nina:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Nina:)
      huff ja- ikke gøy når de små er syke. Iallefall når de ikke helt får sagt hva som er vondt. Nå er ting heldigvis bedre.

      jeg skal nok få feiret litt med jentene:)

      ha en fin dag:)

      Slett
  2. Hipp hurra og gratulerer på etterskudd! Sånn blir det når man begynner å jobbe, får ikke med meg noe før etterpå... Gaaah! :D

    Håper du hadde en ok dag, og at du blir behørlig feiret senere!!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett