tirsdag 5. mars 2013

Kjære bursdagsnissen

Kjære bursdagsnissen ( les: husbonden)
Du titter ofte innom bloggen vet jeg, for å passe på at det jeg skriver "tekkelig". 
Derfor legger jeg ut ønskelisten min (hint hint)
Dette i tillegg til en hel natt med søvn uten noe barneskrik og en haug med PT timer

...og siden du skal ut å reise (og jeg skal være alene med barna!) bør gaven være ekstra fin hihi





Allianse ring 
( da vet du hva du kan kjøpe de neste 10 årene. Slipper du tenke på det)
Sony komptakt kamera rx 100 (burde strengt talt vært kjøpt på fellesen med så mange bilder av barna våre?!)

LV Lommebok. 
Greit å ha et sted å ha alle pengene du skal gi meg når jeg skal være hjemme uten lønn


Mac
nice design, og fin til alle bildene vi jeg tar
Gucci sommer belte
så faller ikke buksene av meg ( når alle kg er borte!)

Eller LV sommer belte

Tamara scarf fra Mulberry
sommerskjerf - trenger jo det i kalde norge!!
søtt lite armbånd som alltid kan sitte på armen. 
Sophie By sophie
David Andersen


Gucci skjerf /sjal. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar