torsdag 14. mars 2013

Kosedag

Idag ble det en ganske rolig dag, fikk fikset hender og føtter: vox og stell. I tillegg har jeg fått ryddet i klesskapet til storesøster som virkelig begynner å bli stor. Masse klær er pakket bort/gitt bort, utrolig for fort de vokser. 
Storesøster blir nå 2 år, er 11,3 kg (ingen tungvekter!) og 88 cm (ikke at det var så lett å få nøyaktig mål på en som står og hopper opp og ned)

Dagens lunch: 2 knekkebrød, med 1 boks mager cottage cheese, og hjemmelaget eplemos , og for all del ikke glemme latte'en, sammen med det nye interiør magasinet. Lillebror sitter i vippestolen og skravler på innpust og utpust. *Smelt*



I kveld blir det litt mer ryddings, i tillegg burde jeg vært på Ikea, for å kjøpe litt hyller etc til loftet, men det har ikke blitt helt prioritert. Så i kveld så jeg ta et raid på loftet, ikke minst få ryddet i MINE klær. Har en lei tendens til å kaste alt inn der i stedet for å ta stilling til om jeg skal ha det eller gi det bort. 

Nyyyt dagen- her skinner solen, så nå skal vi trille en tur. 

1 kommentar:

  1. Ja, disse ungene vokser fort :)
    Burde tatt en ryddings her også, men drøyer litt til.
    Ønsker deg en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett