onsdag 27. mars 2013

Min dag i bilder

Her nytes vi late påskedager. I går ble det noen timer i svømmehallen alle fire. Stor stas, iallefall for storesøster som var høyt og lavt over og under vann. 

I dag startet jeg dagen hos frisøren. Hele 3 timer tok det med strip og klipp. Det er en grunn til at jeg ikke går til frisøren alt for ofte. Det ble bra til slutt da. 


Kom hjem til dette- veldig koooos. Så gleder meg til å lese litt blader i påskesolen


I dag var det virkelig super varmt i solen. Bare å nyyyte mens man kan ( droppet trening til fordel for en time i solen uten barn!)


Så var det påskevinen- begge barna sover, og mor slapper av sammen med mannen.


I morgen blir storesøster 2 år!! De årene har gått så utrolig fort. 
Dagen har jo blitt feiret en gang med barnebursdag, men blir nok litt feiring i morgen også. Familie feiringen tar vi etter påske. 

Håper du har en bra påske, og kobler ut og slapper av sammen med familien og venner. 

Påskeklemmer fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar