søndag 3. mars 2013

Påskehelg

Da er en utrolig flott helg over. For noen dager vi har hatt. Knall sol fra blå himmel, og varmegrader. Skikkelig påskestemning
Her har det igjen vært en familie helg, hvor vi har hatt besøk, vært masse ute, akt, gått på ski, gått på ski og sittet i solveggen. Avsluttet helgen med middag ute. Jammen blir man ikke litt sigen av å være ute i 8 timer. Da var det deilig å slippe å lage middag. 

Treningen i dag ble en meget kort skitur, og en trilletur med prinsen. Ikke helt som planlagt, men kunne ikke gå inn i dette fine været. 

Nå venter ny uke. Mannen skal ut å reise, så da er jeg alene med barna, men tror det skal gå bra. 
Nå ligger det en smilende liten prins ved siden av meg, så nå skal jeg logge av og kose meg med de nydelige smilene. 

I morgen starter prosjekt sommerkropp!  Det er noen kg som skal bort. Litt usikker på om jeg legger ut bilder av kroppen nå, men kan legge ut før og etter bilder mot sommeren. Skal også ta en inbody analyse av kroppen en dag. 

Det er nemlig litt "glasur" som "henger" over buksekanten- det er IKKE pent! Det skal bort.... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar