torsdag 14. mars 2013

Sprettrumpe?

Jeg skal si det er tungt å skulle bygge opp kroppen på nytt!
Jeg prøver sette meg inn i nybegynnere sin situasjon, eller dere som aldri har trent styrke/trent generelt. Jeg har jo på en måte et greit utgangspunkt - kroppen var jo trent for 10 mnd siden!
 I mellomtiden har den laget et lite menneske - ganske utrolig. 

Ettersom jeg hadde bekkenløsning, var det veldig begrenset hva jeg fikk av styrketrening på bena siste 5 mnd. OG muskler kommer ikke gratis! Det krever vilje, kontinuitet ( dag etter dag, uke etter uke)og kvalitet. DA kommer resultatene. 

Jeg har startet! I går ble det derfor en deilig økt på Sats. Kjenner det i kroppen idag. Som skrevet tidligere, skal jeg bruke tid på core/ben/sete muskulaturen, slik at de blir sterke!

Her er noen av øvelsene jeg gjør. Noen av de kan du gjøre hjemme på stuegulvet. Bruk kreativiteten til vekter. Barna, ryggsekk, strikker o.l



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar