søndag 14. april 2013

2 uker uten sukker er gjennomført!!

Klar for ny uke!

2 uker uten sukker er gjennomført!!!!!!!!!!
Det har gått over all forventning, så nå tar vi 3 nye uker. 
I stedet for sukker har det blitt mye frukt, grønnsaker med dipp, tørket frukt og nøtter. 
 Merker allerede at energien er mer stabil og huden forandret seg. 

Må finne en ny premie til meg selv om jeg klarer 3 uker til!. Kanskje litt nye treningsklær!?

I morgen skal jeg faktisk ha timer på Elixia -bare som vikar. Gleder meg veldig. Har fått laget ferdig timene nå, så skal bare gå igjennom de i morgen. Planen var i dag, men lillebror vil ikke sove... (og mannen skal til en kompis å se golf!!)



Nå vil lillebror har oppmerksomheten min - ha en rolig søndagskveld - og lad opp til en ny uke!
Lager du middagsplaner eller treningsplaner? Fortell gjerne om hvordan du legger opp uken din. 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar