torsdag 11. april 2013

Allerede torsdag + tips til forkjølet småbarn

Mangel på tid har gjort at det har blitt dårlig med blogg innlegg siste dagene- men det kommer. 

Siste dagene har det skjedd noe hver dag, så resterende tid til overs har gått til trening og husarbeid!  Nå har lillebror blitt forkjølet igjen!!  I går fikk jeg meg en treningsøkt på sats - deilig med litt egen tid, om det bare er 60 min!  I dag kommer mannen sent hjem, så da får jeg se hva det blir av trening, ingen SATS i dag tidlig iallefall. Lillebror vil helst bare ligge  armkroken, selv trilletur var nesten uakuelt for han. Ble 6 km, så får være fornøyd med det. 

Til dere som har barn som er tette i nesen: Denne er GULL verdt! En "snørr"suger. Den er min beste venn på kveldene. Skyll med saltvann og sug ut evt snørr ( Det er en pute i selve produktet, slik at du ikke får noen bakterier i deg). Du kjøper engangs nesestykker (ja en liten kostnad, men så verdt det!) Kan brukes fra nyfødt. 

Fåes vel på de fleste apotek, iallefall Apotek1, Vitus og Boots. 




Nå skal storesøster snart hentes, mao er dagen min over og plikter kaller. 

Vi blogges
Kanskje allerede i kveld om lillebror er snill?!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar