torsdag 11. april 2013

Chez nous

Noen lurer kanskje på hvordan det ser ut hos oss?
I dag, da lillebror tok den ENE luren sin, storesøster hadde funnet ipaden og huset var nyvasket, knipset jeg noen bilder. 

Vi har funnet en stil  og møbler som fungerer greit med småbarn. Her er det ingenting vi er redd for, og vi kan lett ha mange barn på besøk uten å måtte følge med HELE tiden. 


Jeg er ikke den som løper fra butikk til butikk for å finne DEN spesielle tingen, da blir tiden heller brukt på en løpetur o.l. Det er derfor en del ting som skal på plass. Gardiner er bestilt fra Moodies,(har bare ventet siden november, så nå må jeg begynne å lete etter noen nye!!), malerier skal jo opp, må bare finne noen vi liker først. Sofa+stol skal byttes ut i løpet av året. 


Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tid og penger og litt mer interesse til å få ting ferdig! Skal jo ikke klage, for vi har det veldig fint som det er. 


Det er mye boltingsplass for barna.... 

Tv/lekekrok. Sofa(mannen elsker den!) og stol er helt forferdelig synes jeg, så de skal ut etterhvert!!

Gulvet skal også barna få lage så mange hakk og hull i som de vil, for det vil jeg gjerne bytte ut...

Da var det middagstid her i huset- mannen kommer sent, så får grave i kjøleskapet og se hva vi har.... 

blogges i morgen. 

Ha en deilig ettermiddag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar