tirsdag 2. april 2013

En typisk frokost..

God morgen.

I natt sov lillebror fra kl 2230 - 06!!! Og storesøster til 08!
For min del første natt på lenge med så mye sammenhengende søvn! 

Nå er storesøster levert i barnehagen, jeg er ferdig med dagens treningsøkt - ble en sykkel og core økte hjemme i dag. 

Frokost er noe meg MÅ har hver dag. Jeg kommer liksom ikke i gang med dagen før kaffen er inntatt og frokosten fortært. 



Dette er en typisk frokost for meg på hverdager. Havregryn med melk, søtet med agave honning, gresskarkjerner og melk. Jeg står over soja melk -synes ikke det smaker så godt.... 



Nå er dagen i gang her, lillebror skal ha mat før vi skal ordne og fikse litt, og venter på at solen skal titte frem.

Ha en deilig tirsdag

***


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar