fredag 5. april 2013

Kos i kveld?

God fredag:)

Her er mannen hjemme- og i kofferten var det masse herligheter fra Paris både til meg og barna. Skal prøve få tatt bilder i ettermiddag av noe. 

Startet dagen med å feire mannen som har bursdag i dag, før storesøster ble levert i barnehagen.
Så tenker jeg det blir litt god middag i kveld. Store feiringen blir i morgen. 


Ettersom jeg har sukkerkutt, må jeg finne alternativer til i kveld. 

Hva med fruktsalat med kesam vanilje? 
En av barene til UB? De får du kjøpt på Meny også. Jeg vet bare at Bringebær & Acai er uten sukker, og den var veldig godt. 


Saltstenger om du vil ha noen salt
Kake? Funksjonellmat har et lite utvalg
Grønnsaker med dip? 
Oliven? Mye godt å velge i her. 
- det finnes sukkerfri sjokolade om du MÅ ha sjokolade. 

Nå skal jeg komme meg ut i solen med lillebror. 
Skal kjøpe inn litt til bursdagsfeiringen i morgen. Da blir det nok en del sukkerfrie alternativer. 

Ha en deilig fredag. 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar