fredag 26. april 2013

Kroppens innhold 3 måneder etter fødsel

Etter en deilig dag i Asker var jeg innom Elixia og tok en Body analyse.  Der fikk jeg det svart på hvitt hva kroppen er sammensatt av i disse dager. Ikke så aller verst egentlig, og ikke noen store overraskelser. Skal prøve lete frem den jeg tok før jeg ble gravid, og sammenligne. 

Vekt: 65,6 kg
Muskelmasse: 30, 9 kg
Kroppsfett: 10,1 kg/ 15,4%
BMI: 21,4

Bena er vesentlig svakere enn overkropp, kanskje ikke så rart ettersom jeg ikke har trent styrke på bena siden september/oktober? 

Nå har jeg noe å trene i mot! Muskelmassen i bena skal opp!!
Struktur-> kvalitet -> kontinuitet ->vilje = Resultater


Da var det tid for å hente i barnehagen, så litt fixing i hagen. Deretter venter noe godt i glasset. 
Her blir det atter en helg med hagearbeid, mye sosialt og familiekos. 

Hva skal dere i helgen? 
Uansett, nyyyyt våren som endelig kommer med litt varme



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar