mandag 1. april 2013

Siste dag av ferien

Det har vært en fantastisk påskeferie i  år, selv om jeg mer enn gjerne skulle vært på fjellet. MEN- det kommer flere påsker. 

Nå kjenner jeg det skal bli godt med litt rutiner igjen, storesøster skal i barnehagen i morgen, mannen skal 3 dager til Paris,(ustrategisk av meg å legge sukkerkutt akkurat nå -blir ingen makroner fra Laduree nå!) og jeg skal komme i gang med trening - på ordentlig! 

Huset er vasket, klær er strøket og lagt på plass, og jeg er klar for en ny uke. Deilig med permisjon, nå som det er meldt så fint vær fremover. 

Dagen idag ble tilbrakt på Fornebu - tur i solen, niste i solveggen og en liten frk som synes det var veldig stas å gå på isen og plaske i alle søledammer....


Ønsker dere alle en fin start på ny arbeidsuke

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar