tirsdag 28. mai 2013

Alenemamma

Tenkte bare titte innom å si hei. 

Siste ukene har jeg vært mye alene mamma, mannen er på reise med jobben. Derfor strekker ikke tiden alltid til alt man ønsker å gjøre bl.a blogging. Jeg prøver å prioritere trening, og trilleturer i marka når storesøster er i  barnehagen.  I tillegg har ryggen kranglet skikkelig siste tiden, så har vært hos kiropraktor nesten annen hver dag. 

 Det er ikke alltid jeg kommer meg på Sats, da blir det hjemmetrening. Det gjelder å bruke det man har, så i går ble det mye core øvelser på matten, 4 x 4 intervaller på sykkel og en del løpedrag opp innkjørselen vår. 55 min effektiv trening. Lillebror sov ute i vognen sin. 

På søndag er det dåp, jammen er det ikke litt som skal ordnes til den dagen også....blir bra å få mannen hjem igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar