søndag 12. mai 2013

Fredagens harrytur

Fredag tok vi turen over til Sverige, for å handle. Vi pleier gjøre det en gang i blandt.  Barnehagen var stengt, så 2 barn og 2 voksne på tur.

Hva handler man i Sverige? Det er jo ikke alt som er billigere, og ikke alt som er like godt heller.
Kylling dropper vi, da jeg synes de svenske fileeter er fulle av vann. 

Nötkjøtt( karbonadedeig)
Svinekjøtt
Fersk kalkunfilet
Kalkun bacon
Kesello
Matfløte 7% fett
Vaskepulver etv
Proteinbarer
C vitamin 1000 mg
Barnegrøt ( større utvalg her)
Ramløsa
Pepsimax
Proteinbarer
Kylingpålegg
Oster



Systembolaget åpner kl 10, dette er køen kl 10:30... hjelpes sier jeg. Vi pleier ikke kjøped med vin vanligvis, men denne gangen tenkte vi det var greit -helt til vi så denne køen...


Noen fikk med seg litt smågodt også....
 jeg er på sukkerstopp, så ble lite for min del. Kanskje like greit. 


Fant Vitamin Well vann med Stevia, ganske godt, men Stevia smaken har litt ettersmak. Finnes denne i Norge?  

Nå blir det nok en stund til neste harrytur, kjenner jeg fikk litt nok av alle menneskene der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar