torsdag 16. mai 2013

Lillebror

Her kommer et lite innlegg om lillebror, som ikke har så liten lengre. 
Lillebror er nå straks 4 mnd. Synes tiden har gått så utrolig fort.  Det er absolutt ikke lenge siden jeg vagget her høygravid. Nå er han ingen bebis lengre. Han veier nå 6350g og er 63 cm lang. Jeg merker han krever mer stimulering om dagen. Han startet rulle fra rygg til mage da han var 3 mnd gammel, så en utålmodig liten kar dette her. 

Forrige uke startet vi med grøt.  Jeg velger glutenfri, uten søtning de første 2 mnd, mest for å ikke venne han til å at alt skal være søtt. Vi gir han også smaksprøver på sviskepuré, mangopuré. Han elsker alt han får. 

Vi har byttet ut bagen til sportsdelen på den ene vognen, ettersom han gjerne vil opp og se. Det er nok ikke lenge til vi bytter på siste vognen også!


(dette innlegget brukte jeg 2 dager på!) Nå er det kvelden her, straks 17.mai.

Her er alle bunader strøket, bord dekket, jucie presset, bobler i kjøleskapet. VEDLIG klar for en hyggelig dag i morgen.  Jeg får stupe i seng, så jeg får meg noen timer på øyet. Er vel en del russ ute i natt, så blir vel neppe sammenhengende søvn. Jeg elsker jo å våkne opp av høy musikk og russ natt til 17. Unner dem det!.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar