fredag 3. mai 2013

Sommerferie i boks

I år årets sommerferie til Sveits/Frankrike. 
SOM jeg gleder meg. Vi flyr ned, kommer til å bo i Geneve, så farte litt rundt. 
Bl.a en tur blir det en tur til Chamonix, Annecy, Lausanne. Kanskje kommer vi oss også opp på Agil du Midi!? Får sjekke hvordan det er med bebiser så høyt oppe. 


åhhhh kjenner jeg gleder meg sykt allerede til alle opplevelsene vi skal ha. OG ENDELIG i Frankrike og IKKE gravid, så kan love det blir mye god vin på mor. 



Annecy - en fantastisk by. Her blir det pic-nic ved innsjøen. 

En tur til Argentiere blir det også, der var jeg mange ganger da jeg var liten, samt da jeg bodde i Sveits. Mange gode minner *humre humre*

Og ikke minst favoritt byen. Gleder meg til å vise storesøster litt-  denne sommeren skjønner hun litt mer. Hun har jo allerede vært her et par ganger. 

 * Ha en herlig helg *
Her i Lier er det ingen tegn til sommer. Så trenger ikke bekymre meg for bikinisesong enda....
Jeg tok faktisk frem boblejakke og hansker i dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar