mandag 6. mai 2013

Ukens trening

Jeg pleier å planlegge uken min, det krever litt time-management med 2 barn og 2 foreldre som gjerne vil trene, være sosial og spille golf. I disse dager prioriterer jeg trening, det gjør jo ikke noe om klesvasken ligger en ekstra dag eller to, den går jo ingen steder - dessverre!

Treningen blir lagt opp ut i fra hva som passer seg best i forhold til familie forholdene, men samtidig passer jeg på at det blir variasjon. 
slik ser denne uken ut:

Mandag: Stryketrening
Tirsdag: Sykkel+Powerwalk + core ( hjemme)
Onsdag: Fri (har fullt opp på agenda denne dagen!), men blir 90 min pw med lillebror. 
Torsdag: Styrke
Fredag: Løpetur
Lørdag: Fri
Søndag: Styrketrening


Lager du plan for treningen? Hvordan legger du opp uken?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar