onsdag 19. juni 2013

Rise and shine

God morgen

Her har mor og barn vært oppe en stund. Sånn blir det når storesøster roper på mamma. Jeg spretter opp, kaster et blikk på klokken og tror den er 07.50,  tar henne ut av sengen. Nå er lillebror også våken. Så begge havner i sengen vår.  Tar en titt på klokken igjen, og ja da, den er BARE 05.50. Jaja da får vi litt ut av dagen.

Sånn sett er det greit med litt TV på morningen. ( selv om jeg er litt i mot dette på hverdager!) 
I dag skal jeg og Philip ha lunch besøk, mannen skal spille golf, og i kveld blir det trening med PT.

Etter frokost skal jeg lure meg til en liten joggetur, mens mannen er hjemme med lillebror. Ikke helt det samme å løpe med vogn. 



Dagens latte er inntatt sammen med litt aviser på nett. Papiraviser har jeg bare gitt opp å få lest, så nå går alt på nett. 

Ha en super dag dere som sitter innom. 
***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar