tirsdag 18. juni 2013

Siste tidens trening

Jo da kroppen får litt fysisk aktivitet. Kanskje ikke så mye som ønsket, men jeg er fornøyd. Iallefall nesten. Det er jo ikke alltid ting går som planlagt med to småtasser.  Du kjenner det kanskje igjen?!


Turer blir det nok av, men styrketreningen kunne nok vært bedre, men 3 økter i uken får duge. 
Det blir som regel mandag, onsdag og fredag eller lørdag. Da har jeg fokus på ben+ core. 
Skal sies at jeg har hatt klippekort hos kiropraktor siste tiden, for bekkenet/ryggen har vært skikkelig kranglete. Dermed dårlig fremgang på styrken, spesielt ben. Nå ser det riktignok bedre ut.

Imrg er jeg klar for ny styrkeøkt.

Snart er det ferietid- for min del blir det litt trening. Trolig en del løping, men også noen enkle styrkeøvelser. Må nok gjøres tidlig på morningen( for blir fort vin til lunch/tidlig ettermiddag!)

Interessert i et ferie-trenings-program?



Nå skal jeg kaste meg over produksjonen av barnemat...

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar