mandag 17. juni 2013

Tid for babyshower.

Nå har jeg akkurat 5 minutter til å lage et innlegg. vi lever i beste velgående, men det er sol, sommer og hektisk.I tillegg har lillebror fått 2 tenner, så søvnen på mor har vært så som så, samt et hektisk program på dagene. Forrige uke var det duket for hele 4 babyshower`e. 3 av dem ble feiret samtidig. Tror det var vellykket for de kommende mødrende.

Siden det var 3 stykker samtidig, laget jeg en stor kake. Jeg brukte 3´er bleier på første etage, deretter 2´er bleier. Pampers er jeg mest fan av da.
Du trenger bleier
gummistrikker
Sløyfebånd
et stor fat
Cellofan

Små ting til å feste på.
eks: smokker,
bleieposer
flasker
små leker
godis til mor
sokker til bebisen
smekker
gulpekluter/kluter










Babyshower nr var det bare rååååsa. 



Her viser de hvordan du lager kake. Jeg glemte helt å ta bilder underveis


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar