tirsdag 30. juli 2013

Borte bra

men hjemme best. Bare et kort innlegg med noen bilder. 
Da er vi hjemme fra noen dager i Trøndelag sammen med familien. Her var mormor og morfar, søster og fettere, så fullt hus. Vi har virkelig hatt knall vær hele tiden. Tidvis nesten for varmt. Dermed har vi badet nesten hver dag, gått litt turer, plukket blåbær og hatt mye familiekos. 

 Tur til kalkstranden på surnadal. 

Bålkos i bakhagen på "hytten"


Tur i Trollheimen med bading i gråsjøen


 Storesøster er veldig opptatt av hester, så de fikk daglig påfylling. 


Lillebror måtte også bade, han synes det var i overkant varmt, men taklet det bra. 
Nå tror jeg vi blir hjemme frem til barnehage start, men muligheten er der for en tur til Valle igjen. Er jo meldt så fint vær.

Nå skal mor få seg en treningsøkt, for det har det ikke blitt så mye av siste dagene - dessverre. Derfor  blir det fullt fokus fremover.

I morgen skal jeg planlegge høsten litt, trening, mat, turer, prosjekter o.l.
Dessuten begynner jeg med timer på Elixia fra 19. august. DET gleder jeg meg til!!!

Nå skal det svettes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar