tirsdag 13. august 2013

En rolig kveld


God tirsdagskveld.

Nå er mannen ute, begge barna sove, og jeg ligger på sofaen med bena høyt, forran TV´en. Noe som ikke skjer alt for ofte i disse dager!  Nå skulle jeg gitt mye for en skål med smågodt, men det får vente til lørdag! ( jammen godt mannen er ute av huset, ellers tror jeg faktisk jeg hadde kjørt og kjøpt!!!)

I dag har vært den store rydde-vekk-masse-barnutstyr. Jeg har kastet, vasket og lagt ut på finn.no: vogn, dunposer, barneklær, møbler.  Siden storeøster ikke sover på dagen, trenger vi heller ikke så mange dunposer og vogner. Mannen er super happy over å kunne kvitte seg med litt. Det er egentlig jeg også, da jeg talte over vognen i garasjen og kom til 5 stk! 

Skal ta en skikkelig dykk i alle posene på loftet med barneklær også - en dag...
Nå høres det ut som jeg er helt ferdig med barn, og jeg er veldig fornøyd med 2 friske flotte barn. Selv er jeg en av 4, så er vant til en stor søskenflokk. Skal aldri si aldi, og nr 3 kommer ikke med det første - DET vet jeg!!!


I sommer fikk storesøster lov å ri på hest, og siden da, er det noe av det som står øverst på ønskelisten.
Da spørs det om ikke mor må tørke støv av gamle ferdigheter og ta en tur i stallen.
Faktisk kunne jeg tenkt meg å begynne å ri litt selv. Fra jeg var 8-15 drevt jeg mye med hest, men pappa gjennomførte aldri hestekjøpet - var kanskje like greit?!:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar