mandag 26. august 2013

Mandag - ut på tur.

Endelig manda, ny uke og fremdeles sommer. 

Helgen gikk unna i en fei med trening, familiekos, fest for mor.  Ettersom jeg var i seng kl 0230, var jeg rimelig sliten søndag. Ikke så mye fornuftig som ble gjort, annet enn å være i seng kl 20, samt ligge på sofa´n ute i hagen.

 Storesøster synes det er veldig stas å ta bilder med telefonen til mor. Synes hun er flink jeg!
"mamma, nå teller jeg til tre, og da må du smile" "smiiiil"
 Superkos kveld sammen med barndomsvenner. Beste kvelden på lenge

I dag startet jeg dagen med 10 km løpetur med vogn. Fantastisk deilig i dette sommerværet.
Det er super trening, og husk, du MÅ ikke løpe. Gå fort med barnevogn er også bra trening. Start i det små, så kan du løpe etterhvert. Alt er bedre enn ingenting. 

Powermusikk på ørene holder motivasjonen oppe.
Denne uken er planen 5 økter innen fredag. Håper uken går som planlagt, så det lar seg gjøre.
Nå ventes besøk og en tur ut i solen.
Titter plutselig innom igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar