mandag 5. august 2013

Min trening fremover.


Hei igjen.

Ukens første økt er gjennomført!!Her kommer min plan for treningen fremover. Da vet jeg ca hva jeg skal gjøre, og det er lettere å få gjennomført. Starter med egne timer nå, gleder meg syyyykt til det! Det blir min egentid. Skal fortsette med PT som jeg gjorde før. Satser på at ryggen er mer samarbeidsvillig denne høsten. 


Mandag: Styrke: fokus ben, 60 min
Tirsdag: Sykkel (instruktør time) 55 min
Onsdag: Styrke: hele kroppen, 60 min
Torsdag: løpetur/joggetur/intervaller, 45 min
Fredag: Hvile/trilletur, 90 min
Lørdag: Joggetur/sykkel el styrke, 45 min
Søndag: Hvile/powerwalk, 60 min

Har du en plan for din trening? 

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Tro det eller ei; jeg har en treningsplan! (what???) :D
    Holder jo på med 30 days shred med Jillian Michaels som du kanskje husker, og er i dag på dag 11 - sammenhengende! Har de siste dagene løpt litt etterpå, og akkurat nå har jeg klart 23 min. jogging (bare på stedet hvil-jogging foran pc'en, men dog...)og svetten siler. Tenker at det er bedre enn ingen løping, sånn må det bli når man ikke har tredemølle og er hjemme alene med barna. Er ganske fornøyd med treningsutviklingen etter ferien faktisk! Og takk for at du inspirer!! Bare fortsett med det. :D

    God (trenings-)uke! :)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så flink du er. Jeg har hørt om det, men ikke testet det ut selv. Jeg tenker jo at alt er bedre enn ingenting, så stå på:)

    Ikke alltid like lett å trene når man er alene med barna, det har jeg også funnet ut. Derfor blir det av og til trening i hagen med spensthopp og andre enkle øvelser :)

    God trening denne uken også

    klem meg

    SvarSlett