fredag 23. august 2013

TGIF

Opp og lek! 
 Lillebror vånet 0550, da var det bare å kommeseg ned til alle lekene. Ikke tid til noe kosing her i gården. Så lenge jeg får kaffen min, gjør det meg ikke noe å stå opp så tidlig. Nå må imidlertidig lillebror passes litt mer på, ettersom det er veldig stas å prøve å reise seg. 

Nå er kaffen inntatt, frokost er på vei, og antar lillesøster våkner snart. Let the day begin. Tenkte starte med en joggetur, så er det unnagjort. Heldigvis har mannen hjemmekontor i dag, så da blir det uten vogn ( antar jeg)


Tirsdag var det intervall på Elixia,her er resultatet fra pulsklokken. Ganske fornøyd jeg. 
Det blir samme igjen på tirsdag!! Ellers har treningen gått som planlagt denne uken.
En løpeøkt og en styrkeøkt igjen - så er vi der.



I dag venter 2 spennende møter, og om jeg rekker og får barnevakt, blir det en tur på Elixia 3d strength i dag. Som en bonus trening. Mannen spiller golf i helgen, mao har jeg barna alene. Så får vel finne på noen aktiviteter også.


Snart helg,bare noen få timer til. 
 Her nyyytes sol og sommer fortsatt. Deilig å kunne ta på seg shorts fra morningen av. 
- kjenner faktisk at det skal bli koselig med høst nå. 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar