mandag 5. august 2013

Welcome back

Monday morning! 
Ferien er definitivt over. Synes nesten det var litt høstluft ute i dag jeg?!
Mannen har gått på jobb, barna sover og jeg koser meg med kaffe. I går var jeg i seng 2030! Så uthvilt og klar for en ny hverdag. 

Ferien i år har vært uuuuutrolig bra. Masse sol, blide barn, familie, venner, aktiviterer, reiser, sjø og fjell. Når man da gleder seg til hverdagen har vel ferien gjort sitt?! Jeg og storesøster gleder oss til barnehagen starter igjen. 

Nå har jeg 6 mnd igjen av permisjonen, den skal nytes til det fulle. Her om dagen satt jeg og planla høsten litt, trening, kosthold, turer, spesielt helgene blir fort booket opp. Det er noen ting jeg vil gjøre i løpet av høsten, så helger er satt av til dette. Jeg har tatt en titt på nyttårsforsettene, og sett hvordan jeg ligger an. Jeg skal også prøve å få blogget litt regelmessig, det ble lite tid til dette i ferien hvor dagene har gått i et. 



I organize my thoughts, 
my objectives and my day. 
I plan my day and follow my plan.


Nå ønsker jeg dere alle en super start på en høst som kommer til å bli bra. 
Straks vekking av barn, levering i barnehageno og jeg skal komme meg på trening.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar