søndag 8. september 2013

Årets siste bad?


 For en dag det har vært!!!! Denne sommeren bare fortsetter og fortsetter. 
Shorts, sandaler, kjoler og saltvann. Dagen i dag ble tilbragt på Bygdøy med søs og familie, og mamma & pappa. Først en tur på folkemuseumet, med saueklipping, ridning og lekeplassen. Deretter ble det tur til Bygdøy Sjøbad, hvor det ble bading på store og små. Det var jo faktisk enda ganske varmt i vannet. Så varmt at  det ble en god svømmetur på meg, og bading flere ganger.




to gode venner


 er dette sommerens siste bad?!

 
 
I dag har jeg hatt treningsfri, gårsdagen kjennes i bena. I morgen er det på'n igjen. Jeg har
kommet på en liten ide, men vet ikke hvor lurt det er. Bare å starte med intervaller.... 
 Mer om det kommer...

Nå ønsker jeg søndagskvelden velkommen! Bena høy, lade opp til ny uke.
The Client List - bring it on. Jeg er hektet
. ( derfor tidvis lite blogging hihi)

1 kommentar:

  1. Ser ut som en fabelaktig dag *herlig*

    Fiin mandagskveld.
    Her er det kanelboller i ovnen og skikkelig høststemning.

    klem

    SvarSlett