torsdag 19. september 2013

Deilige torsdags intervaller

Dagen startet egentlig alt for tidlig i dag. 0550 våknet lillebror...
Da er det hyggelig å ha kaffe maskin i hus. 

Mannen hadde en sen morgen, før han dro av gårde for helgen. Jeg måtte da utnytte tiden, så fikk meg en løpetur uten vogn. Det ble 7 km med harde intervaller. Nesten blodsmak i munnen. Ikke så deilig der og da, men fantastisk deilig etterpå. 

2 gode venner som hoppet ned rett forran meg. Hvem var mest redd?!



ja da... kjenner at man lever.

god og svett- deilig nedover bakker hjem igjen. ...dagens økt er unnagjort. 50 minutter totalt.
Deilig å være ferdig med trening, da har jeg ettermiddagen fri. Storesøster er veldig opptatt av trening. Rart?! hihi Så i dag skal jeg ta henne med så hun kan "trene" litt. Blir jo mest lek, men for henne er det trening.

Nå skal jeg utnytte tiden mens lillebror sover, og faktisk lage noen sunne kanelboller.. men først litt ryddings. Dagen ble ikke helt som planlagt, så da får jeg tid til mye som burde vært gjort. 

***
Nyyyt høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar