søndag 8. september 2013

Høy på trening

Lørdag var det igjen duket for årets happening. Convention.Masse inspirasjon, motivasjon, treffe gamle kollegaer og mye trening. For min del ble det 4 timer og 2 foredrag, mao max utbytte. Ingen pauser. Det bare føles så herlig. Masse å ta med seg tilbake til egne timer, og masse å bruke for min egen del. Fra i dag av skal jeg være flink å dra på nye timer, er lett å dra på de samme timene uke etter uke.

Testet ut timen HIT ( high intensity Training), fantastisk hard og morsomtime. Blodsmak og melkesyre der og da, men veldig deilig etterpå. Ellers var det sykkel og TRX for min del.

Etter mye trening og ikke alt for mye mat, var det deilig å legge bena høyt og kose seg med sashimi og litt vin. Kjente ikke hvor trøtt jeg var før jeg faktisk satte meg ned.
og mannen hadde kjøpt inn litt ekstra godis- spist med god samvittighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar