onsdag 11. september 2013

Innedag med lillebror

God onsdag morgen. 

I dag går jeg nesten i søvne. 2 netter med mye nattevåk, og jeg er helt ødelagt. Er ikke vant til dette (heldigvis!)  Storesøster måtte bli hentet mandag pga feber, og sov på dagen. Dermed var hun ikke sååå trøtt når det kom til leggetid, og kl 04 var hun "ferdig sove". Lillebror er da blitt smittet av storesøster, er tett og hadde litt feber. Jeg/vi har flydd mellom barnerommene hver 3 time i 2 netter. Totalt ødelagt. I dag er storesøster i barnehagen igjen, for feberen forsvant veldig fort!!
Dropper alle planer i dag, ink babysvømming, så blir inne og kosedag med lillebror.

Jeg koser meg allerede med 3. kopp kaffe. (burde vel stregt talt sovet litt?!)
Visste du de har fått Nespresso på Sandvika Storesenter? Via a vis HM. Utrolig deilig at man slipper dra helt til Egertorget, hvor det er håpløst med parkering.

Fant noen nye kapsler med styrke 12. De kommer godt med i dag!


Elsker den morgenkaffen. Beste starten på dagen


Ha en deilig høst dag. Her til Lier har endelig høsten begynt å komme. 
Jeg skal prøve få meg en løpetur etterpå, bare kjenne litt på formen utover dagen. Ikke helt pigg enda.

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar