onsdag 25. september 2013

Musli boller på 40 minutter

I går hadde jeg favorittjentene på lunch. Det blir ikke så mange lange luncher denne permisjonen. Det er så mye annet som skal gjøres. MEN- de gangene deg skjer, er det virkelig superkos. 

Lagde noen musliboller av det jeg hadde i skuffene ( ja litt dårlig planlegging),men de ble gode. 
Hadde en pk med Dansk rugbrød, 
en 5 ss med aprikoser: klippet i biter.
 nøtter: blanding av valnøtter, mandler og hasselnøtter. ca 4 dl totalt. 
1 eple, kuttet i biter
rosiner eller tranebær



Lag deigen som anvist på pakken. Neste gang ville jeg nok brukt litt mer vann enn angitt på pakken. De ble litt vel kompakte. Bland inn frukt/nøtter.

Jeg lagde de i muffinsformer (latskap fra min side), stekes på 220 grader i 25-30 minutter. 
Droppet hevingen, kanskje prøve det neste gang?!

Ferdig på 40 minutter. De er ganske mektige,





Super gode med cottage cheese og rørt bær: lunch i går og frokost i dag. 
- resten gikk i fryseren. 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar