tirsdag 10. september 2013

Oslos Bratteste


God tirsdag morgen. 
En kveld jeg endelig fikk satt meg ned, var det et eller annet som slo meg hardt i hodet. 
Hadde helt glemt dette løpet. Ettersom jeg ikke er gravid i år, bestemte jeg meg for å være med. Jeg har jo ikke løpt mye siste tiden, motbakkeløpe kan jeg telle på en hånd. Derfor helt naturlig å ville være med på dette?!
Jeg er konkurranse menneske, men ikke når det kommer til løping, spesielt ikke når jeg vet at formen ikke er på topp. Jeg får iallefall en tid somjeg skal prøve å slå neste år!!!

MÅL:  gjennomføre.
 Om så krabbende over målstreken
 




Det er jo ikke så langt, bare sykt bratt. Kjenner allerede melkesyren. MEN - Dette blir gøy!!
Det passer bare litt dårlig at jeg sitter her med tett hodet og tett nese.
Mann og barn skal stå på toppen og heie meg i mål. Bare det er jo en stor motivasjon.

Da er det bare å bli frisk og ta på seg løpeskoene.
***
more to come.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar