tirsdag 17. september 2013

Siden sist

har jeg vært en tur i København med jobb. Jeg begynner jo ikke før i janaur, men siden det var regionstur, ble jeg med. Deilig med litt faglig påfyll, samt treffe kolleger. Vi dro fredag ettmiddag og tilbake søndag ettermiddag. 

Mye sosialt, (ikke at jeg tok den helt ut hver kveld.), mye god mat og drikke, litt egentid og litt faglig. Fredag hadde vi parykkfest, mange bra bilder og en utrolig stemning - velger å ikke lege de ut her.
Lørdag morgen rakk jeg jammen meg en løpetur, 6 km. Deilig start på dagen.




Lørdag fikk vi teste Segway. Utrolig morsomt. Hvorfor er det ikke lov i Norge? Så enkelt fremkost middel da!
Litt tid til shopping ble det. København har jo alt! Ble ikke så mye, men det som ble- var jammen til meg.
Nye treningsklær! Synes at trenings bh'ene lukter så vondt etter en stund. Svetten setter seg i strikken, og føler ikke de blir rene. Må derfor fornye alle

Nå venter en ny tirsdag. Lillebror skal på helsestasjonen. Spent på hva han veier nå. Lille/store gutten er snart 8 mnd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar