torsdag 10. oktober 2013

God torsdag - en skikkelig høstdag

God torsdag morgen.
Her blåser det fra øst og vest, og regner i bøtter og spann. Nesten litt deilig med en innedag også. I går var det jo 18 grader og et fantastisk vær. 

Vi er vel hjemme fra høstferie, og jammen er det ikke snart helg igjen. De dagene på fjellet gjorde underverker for kropp og sjel. Skulle gjerne vært der lengere. Deilig med litt familietid hvor vi ikke MÅ gjøre noe også, bare kosetid.

Storesøster mater endene ved Sjusjøvannet

Lørdag kveld fikk jeg meg en løpetur opp til Brannhytta i et fantastisk høstvær og solnedgang.
Utsikt fra Brannhytta kl 1845, 6 oktober

Utsikt over sjusjøvannet søndag morgen kl 09. Deilig å starte dagen med en løpetur. Stiene/veien rundt vannet er jo laget så den er barnevogn vennlig også. 10 km rundtur.


Storesøster fikk ri, faktisk en god ridetur innover i fjellet - helt alene (altså med følge ved siden av hesten)
Så ble det mange familieturer, de blir jo ikke så lange når storesøster skal gå selv, men hun gikk opp til Brannhytta og tilbake selv.


Nå er hverdagen godt i gang, jeg sitter pr dd med Elixia timene mine, har blitt noen ekstra i det siste. Skal forte meg å bli ferdig, samt gjøre noen jobb greier, før det er lunch med beste jentene.

Ha en deilig høstdag dere

****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar