søndag 20. oktober 2013

Søndagskveld i heimen

Da setter mor seg ned (endelig), huset er ryddet, barna i seng ( det tusler og tasler oppe enda hører jeg!) klesvasken brettet og klær lagt frem til morgendagen. Jeg er igjen " alene"mamma. Mannnen er på golftur (igjen!). Denne gang i Spania, og kommer hjem sent tirsdag kveld. Vi koser oss vi altså, men etter noen dager alene, og med syke barn, begynner man å kjenne på uttrykket "sliten to-barns-mamma". 

Fredag var jeg hos tannlegen i Oslo. Veldig glad det ikke var noen hull. Fikk fikset det jeg absolutt måtte, før jeg hastet hjem til barnevakten. Skulle mer enn gjerne tilbragt den dagen alene i byen med shopping og lunch... det var den samvittigheten da. 

Lillebror fikk øyebetennelse lørdag, men fikk satt i gang med kloramfenikol sammen dagen. Natten i dag var rimelig turbo, og i dag med lett feber og han tar seg til øret, aner jeg jo hva som kommer.  Veldig spent på kommende natt.For en høst det har vært!!! I morgen kommer visstnok sneen?! Kjenner jeg gleder meg litt til vinteren. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar