søndag 3. november 2013

Min trening

Det er så deilig for hver gang man setter ny pers. Forrige uke kunne jeg kysse av for 72.5 kg i markløft. Jepp det var tungt, men det gikk, 3 sett a 3 rep. Selv om hverdagen er hektisk, 
jeg å få til tid trening 5 ganger i uken. Det er jo tross alt bare snakk om 5 timer i uken. Det bør man klare. Om jeg trener på dagen eller kvelden er avhengig av mannen. Synes det er beste å trene styrke på kvelden, men av og til må jeg benytte meg av barnepassen kl 09.

Jeg er ikke veldig glad i å ta ta bilder av meg selv på trening, men her kommer et. 
Kjører nå styrke 3 ganger i uken og 2 kondis økter. Håper jeg kan begynne å løpe litt mer etterhvert. 
Det er jo enda veldig bare og deilig i skogen.


Siden jeg nå har fokus på styrke, prøver jeg å prioritere disse øktene, og kommer til å gjøre det frem . til jul. Så får vi se etter jul, da begynner jeg jo jobbe litt.

Straks klart for søndagens økt. Har egentlig "fri" i dag, men siden været er som det er blir det en tur.

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar