mandag 30. desember 2013

Lenge siden sist...

Jammen meg på tide å titte innom her. Det ble en litt ufrivillig pause på blogg fronten. Tiden strekker bare ikke alltid til, og i det siste har bare ukene flydd avgårde.Hverdagene og helgene har vært ganske tettpakket med program, så den lille tiden som har vært til overs har gått til soving og andre ting som MÅ gjøres.  Siden sist... 

..har jeg og mannen vært på juleshopping i London, uten barn. Vi bodde på The May Fair. Et hotel som ligger virkelig sentralt og for en service.
Vi spiste på Gaucho en fantastisk god Argentisk biff restaurant. Biff blir aldri det samme igjen.
Masse bobler, vin og drinker.
 
Sneen har jo glimret med sitt fravær, nesten så det har vært påskesteming med sol og plussgrader
Løpetur 2. juledag på grønt gress..
Ender som lengter etter litt godt brød
Vi har overvært en fantastisk bryllup på Røros i Romjulen. Virkelig et vakkert eventyr.

Julekos i heimen
Vi har hatt en fantastisk deilig uke på Sjusøjen, bare oss 4. I tillegg fikk vi oss en helgetur tidlig i desember.
turer i drømmeforhold..

jeg koste meg max! 5 kalde og nysnø....
 2 spente barn 1. desember

Ellers har jo desember bestått av mye sosialt, julbord, englefest, lucia, nissefest, jentekvelder, og ikke minst trening. Har fått mine 4 økter i uken.

Nå er det bare 2 dager igjen av 2013. Nytt år venter med blanke ark. I dag er jammen først dag uten noen planer i julen. Deilig å bare sløve i pysj helt til kl 11. Julen er straks ryddet bort, med unntak av juletreet. Huset skal fylles opp med hvite blomster, og nyttårsbord skal dekkes. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar