torsdag 2. januar 2014

Hverdagen er i gang

Da er vi i gang med 2014. 
Permisjonen min er over, eller iallefall nesten. Skal jobbe 60% , og mannen skal ta noe pappaperm frem til august. Hurra for full barnehagedekning.. ?! Her starter ikke lillebror før i august. Så en liten kabal som må gå opp. Er jo veldig glad vi er så heldig som faktisk kan jobbe redusert, og slippe dagmamma etc. Så får det heller bli litt logistikk og prioritere vekk noe den neste tiden.

Storesøster er levert i barnehagen. Hun gledet seg faktisk til å komme tilbake til alle de andre barna. Julen er ryddet bort, og vi er klar for hverdagen. Jeg meldte meg opp på Fitness Basic på NIH med eksamen i febrar. Mao blir det mye lesing når lillebror sover, de dagene jeg er hjemme. 

Etterpå skal jeg sette meg ned å planlegge ukene fremover: middager, hvem jobber når, trening, sosialt og andre ting so skal passe inn i kalenderen. Kjenner jeg gleder meg litt til hverdagen og rutiner. Nå har jeg vært hjemme i godt over et år, og er mentalt klar for å gjøre noe annen enn å bygge lego, togbane og vaske klær. Hihi.


Etterpå blir det trening, en god styrkeøkt står på planen. 
Middagen i dag blir en denne, med en liten vri

Straks henting i barnehage og ettermiddagen er i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar