onsdag 22. januar 2014

Lille lørdag og laksesalat

Hei hvor det går. 
Idag har vært en ganske maraton dag, så nå var det deilig å synke ned i sofaen. Store deler av dagen min har gått med til lesing, og lek med lillebror.

Etter barnehagen var det bare å få middagen på bordet. Storesøster ville ha fisk til middag, så da ble det laksesalat.

salmalaks kuttet i biter, stekes med salt og pepper. Legges tilside og tørkes. 
1 søtpotet, kuttes i små terninger og kokes .
Ruccola salat
1 mango
1 avocado

Bland alt i en bolle og server. Vi tok dressingen på siden, ettersom barna ikke er så glad i den. 
Brukte vanlig vinagrette.

Superenkelt og sunn mat på 1-2-3



 

Etter middag var det å få på storesøster skitøy, hun skulle gå sitt første "skirenn", noe som var stor stas. ( etter noen gjøre selv episoder!)

 







Så var barna i seng, barnevakten var kommet, og mor og far skulle ut å trene ( han squash og jeg løpe)  Intervalløkt med de spreke mamma'ene. Hadde jeg ikke hatt en avtale i dag, er jeg redd sofaen hadde vunnet?! så utrolig deilig å ramle inn døren her svett, kald og sliten kl 2130.













Da er denne dagen over, er vel bare å komme seg i seng, for lillebror våkner om 7.5 timer...og jeg MÅ ha nok søvn for å ha overskudd til trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar