onsdag 8. januar 2014

Min trening uke 2

Uken er godt i gang, 2 dager på jobb er unnagjort. Har ikke merket noe stor forandring enda, men nå er jo også mannen hjemme de dagene jeg jobber. Dermed slipper jeg levere/hente.  Treningen blir jo gjort på ettermiddagen, etter at barna har lagt seg. Skal si det krever litt å skifte til treningstøy kl 20, men så vet jeg at det er så utrolig deilig når jeg er i gang.  Jeg har dratt i gang en løpegruppe på onsdager, det gjøre ting veldig mye lettere. For et å gå ut sent i mørket kan være tungt av og til. Hver økt tar ca en time, så ingen grunn til å skippe den.

Treningen har gått som planlagt. 
Mandag: styrke
Tirdsag: Sykke intervall
Onsdag: Løp intervall
Torsdag: Styrke
Fredag: Core/rolig sykkel.
Lørdag: Fri
Søndag: Fri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar