søndag 26. januar 2014

Student


Helgen er tilbragt på NIH. Tors og fredag fra kl 16-11, og lørdag og søndag fra kl 09-17. 
Her snakker vi kræsj kurs i anatomi, bevegelse, muskler, knokler, sener, ledd, øvelser phu.. Rene utholdenhetsøkten. I tillegg sitte stille på en stol sååå lenge! Etter 2 timer begynte jeg å bli veldig rastløs. Veldig spennende alt sammen da, så helgen har vært utrolig lærerik. 

Det er vel ingen hemmelighet at skulle jeg valgt studier i dag, hadde jeg ikke valgt BI. 
Hadde nok satser på lege, fysio eller kiropraktor. Helst en kombinasjon av de to siste.

Neste ukene skal brukes til mer studier, for resten må læres på egenhånd. Dermed kommer de neste ukene bare til å fly avgårde. 

 
 

Lurer litt på om jeg skal gå videre med kosthold, det er allerede i april, må tenke litt på den.
I dag skal riktignok lærebøkene og artikkler få lov til å ligge i vesken ( i morgen også tror jeg)
- men på tirsdag får jeg benke meg sammen med bøkene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar