lørdag 18. januar 2014

What`s new?

Her har det skjedd ting siden sist. Mange telefoner og samtaler er tatt, men jeg har nå kommet frem til et bra alternativ. 

Jeg begynte jo å jobbe 6 januar. Etter 14 måneder hjemme var jeg ganske klar for å jobbe igjen. Sånn skulle det imidlertidig ikke gå. Mandag har jeg min siste arbeidsdag. Det har gått fort men smertefritt og jeg har happy for hvordan det ble. Kontoret har ikke gått så bra siste tiden, og de skulle dermed kutte en stilling. Ettersom jeg ikke hadde noen kundeportefølje enda, knyttet til mitt navn, var det helt greit å velge min stilling. ( For alle parter)

Dermed er jeg tilbake til permisjon igjen, og er egentlig glad for det. 
Nå jobber mannen fullt igjen, og jeg blir hjemme til det dukker opp noe relevant.



Så får vi se hva fremtiden bringer. Gleder meg allerede til våren, påskesolen, snøsmelting... og fri med lilleprinsen

1 kommentar:

  1. Da åpner det seg nok nye muligheter skal du se!! Ofte er ikke slike ting 'tilfeldig' (skjebnen?) og leder til nye, mer spennende endringer - håper der for deg:) Kos deg i permisjon så lenge:)
    Lykke til!!
    Hilsen Cecilie

    SvarSlett