søndag 16. februar 2014

Busy weekend

Etter en veldig sosial helg og utrolig hyggelige kvelder, stuper jeg nå straks i seng. Strengt talt burde jeg lest, men når øynene ikke vil er det bare en ting som gjelder.  Uken og helgen har egentlig gått litt i ett, derfor ingen oppdatering på morsdag og valentines dag. Hva jeg fikk på disse dagene kan jeg lage et innlegg på i løpet av uken. Akkurat i min gate <3 i="">
 



En liten treningsøkt på morgenkvisten, før det ble frokost med min lille Valentine. 
Han sier ikke nei takk til Croissanter. Dagen ble videre feiret med lesing og avsluttet med de aller aller beste - helt spontant. skaldyr, vin, masse kjærlighet og latter.


Nå skal jeg ta kvelden, etter en rolig og deilig søndag sammen med familie og venner <3 i="">
Hvor ble det av den lille vårstemningen? Solen? 
Lengter etter mer vår.  inntil videre lager vi litt vår inne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar