søndag 2. februar 2014

Familiehelg

God søndagskveld
Dumpet akkurat ned i sofaen etter et realt skippertak på ryddefronten, klesvasket og alt annet som må være i orden til vasking. 

Lørdag startet jeg med en deilig skitur - helt alene. Virkelig luksus, i nypreppet spor. Måtte jo nyte det man kunne før regnet kom. Nå som det var så fint med deilig snø?!



Stillhet, puls, vinter, svette... perfekt start på en lørdag i mine øyne.  Før mann og barn var jeg ofte i sporet kl 09 i helgene. Litt andre hensyn som må taes nå.
Mens jeg gikk var det en liten tanke som streifet meg..Marcialonga neste år?!?!?



Etter at mannen fikk sin skitur, tok vi tur inn til Oslo. Storesøster hadde veldig lyst til å spise på restaurant, og det sier vi jo ikke nei til. Skuffelsen var derimot stor når dette var hva barna fikk servert på Jacob Aall. Noe sååå tørt og kjedelig?! Litt grønt hadde også gjort seg...


Søndagen kom regnværet, og all den fine snøen forsvant. Dermed ble det tur i svømmehallen for meg og storesøster. Hun elsker jo vannet og er høyt og lavt. Det store i dag var jo å prøve å svømme selv, noe som ikke alltid gikk like bra- men vi skal øve! Forventer ikke at hun skal lære svømme selv for om lenge, men iveren er der. 

Etterpå hadde vi lunchbesøk: hjemmelaget boller og fruktscones. Jeg blir iallefall utrolig sigen etter noen timer i svømmehallen.. så ble jammen meg noen latte'er også

 

 Lader opp til ny uke- hvor programmet egentlig er litt for tett, skal prøve få presset inn litt trening også. ...eget innlegg på treningsplan og ukesmeny kommer..

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar