torsdag 6. februar 2014

Morsdag

Snart er det Morsdag, og spesielt morsdag synes jeg alle mødre fortjener en LITEN oppmerksomhet. Gaven skal vel første og fremst være fra barna?! Så den trenger jo ikke koste så mye?! En tegning og frokost på sengen? En fruktsalat som barna har laget? En bukett med favoritt rosene? ( Mine er hvite, gammelrosa eller lys lys lilla)
Om far trenger litt hjem. kommer det noen ting under som de fleste hadde blitt glad for.

Jeg og storesøster skal reise bort,bo på hotell og kose oss med hotellfrokostShoppe, besøke oldemor og bare kose oss sammen med fetter J og tante H.
Hun gleder seg helt vanvittig mye.
Hårstrikker fra Marc Jacobs.

Neglelakk fra Deborah Lippmann, Chanel og Dior har også mange fine

Armbånd fra David Andersen, Gull. Camilla Phil
 

Gucci solbriller ( disse skal bli mine i løpet av våren håper jeg) 

En god parfyme slår vel aldri feil- bare pass på at du vet ca hva hun liker.

og om du skal legge litt ekstra i morsdagsgaven... slår vel ikke denne feil?!

Et gavekort på spa? Hva med en massasje på Daikai? 
 
En kveld med Champagne, makroner  og barnefri!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar