mandag 3. februar 2014

Vååår, sol og masse overskudd.

I dag har det virkelig vært påskesteming her i Lier/Drammen. Heeelt fantastisk og se den solen igjen ( den har jo ikke vist seg siden tidlig januar!!) Kjenner jeg får så utrolig mye mer overskudd med en gang den titter frem.Flere av sånne dager takk. 

Jeg startet dagen hos kiropraktor etter levering, greit å få løsnet opp litt. Deretter ble det en rask styrkeøkt på Sats. Styrketreningen har fått seg en liten hvile etter jul. Hadde så veldig fokus fra oktober - desember, så nesten litt deilig å ikke "måtte" øke vektene. Fra 1 mars er det fullt fokus igjen. Blir ikke mange bilder fra treningen, ikke min greie å knipse bilder av meg selv i speilet.

Da lillebror sovnet, rakk jeg en kort kaffe i solen ( ja da jeg har måkt terassen fri for snø, og kommer heeeelt sikkert til å bli skuffet når jeg ser at den er hvit igjen!) Jeg er vel den første til å kle av meg når det er antydning til vår og den første til å bli syk.. lærer aldri.
Når jeg hadde lest og lillebror våknet ble det en trilletur i vårsolen og en del fiksing av erend ( som har blitt utsatt og utsatt) Så fantastisk deilig å nyte bare veier og sol. Elsker den tiden vi har i vente. 
Det skal sies at jeg digger snø og ski, men fint om snøen kan holde seg til marka/skogen... :)


Så var det dans for storesøster og bursdagsmiddag på mor... og vips var den dagen ferdig.
Nå skal jeg bare lese en time før det er natta ( vet jeg kommer til å være supertrøtt imrg, men det får bare være. Alt løser seg med en latte eller 4...

Krysser fingrene for at solen titter frem i morgen også


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar